Koszulki reklamowe – dlaczego sprzedają się tak dobrze?

Odzież reklamowa – co się na nią składa?
15 września 2017
Darmowy gadżet czy opcja wyróżnienia – jak traktować odzież reklamową?
15 września 2017

Zastanówmy się przez chwilę nad tym, jakie są najpopularniejsze gadżety reklamowe, zarówno wśród przedsiębiorców, jak i wśród osób, które je otrzymują. Długopisy, smyczki, kubki, latarki, otwieracze do piwa, czasem nawet coś z elektroniki (jak pendrive czy power bank). Równie mocno rozchwytywane są jednak także koszulki promocyjne i to właściwie bez względu na nadruk. Dlaczego tak jest? Jaki sekret skrywa ten rodzaj odzieży, że firmy inwestują w jego tworzenie, a potencjalni zainteresowani tak chętnie przyjmują? Kluczem jest tu zwykle marka.

Koszulkami reklamowymi można nazwać zarówno T-shirt z logo parku rozrywki, jak i z logo popularnej firmy produkującej odzież sportową. Zasada jest ta sama – jeśli utożsamiamy się z wartościami propagowanymi przez przedsiębiorstwo to chętnie nosimy jego znak. Nierzadko nosimy go nawet pomimo, że nie znamy tych wartości, ale wiemy, że samo logo oznacza prestiż, a każdy chce by kojarzono go z modnym wyglądem i aktualnymi trendami.

Koszulki reklamowe bywają również… fajne. Może widnieć na nich po prostu ciekawe hasło reklamowe, grafika, czy inna prawda objawiona. Jeśli ktoś się z nią zgadza to na pewno będzie chciał pokazać ją światu. Koszulka nadaje się zaś do tego celu idealnie.