Odzież reklamowa – czy warto stosować podział na męską i damską?

Czapki reklamowe – duży wybór i kolorowa opcja na promocję firmy
15 września 2017

Czapeczki, kapelusze, bluzy, koszulki – asortyment odzieży reklamowej jest na tyle różnorodny, że znaleźć w nim można opcję odpowiednią dla swoich potrzeb. Firmie, która wybiera właśnie taki sposób promocji chodzi zwykle o to, by wyeksponować swoje logo, czy też inne elementy zaplanowane w kampanii marketingowej. Osoba, która otrzymuje taką rzecz musi jednak znaleźć w niej coś, co skłoni ją do założenia, gdyż tylko wówczas plan będzie mógł się powieść, a reklama rozszerzy swoje kręgi. Czy podział na damskie i męskie warianty odzieży promocyjnej mają szansę zapewnić tego typu sukces?

Konsument współczesny to człowiek, który ma o wiele większe wymagania niż kiedykolwiek wcześniej. Bylejakość traktuje jak obrazę, a jeśli coś nie jest dopasowane do jego indywidualnych potrzeb (np. T-shirt reklamowy), to na pewno nie będzie skłonny uczestniczyć w pośredniej reklamie firmy, której logo znajduje się na takim elemencie odzieży. Podział na modele damskie i męskie łagodzą jednak ogólne wrażenie odrzucenia, nawet jeśli produkt wykonany jest z kiepskiego materiału. Różnice w budowie ciała są poza tym dziś bardzo podkreślane, więc moda musi również przekładać się na to, co oferuje tego typu asortyment – tylko tak będzie w stanie stanowić konkurencyjny kanał marketingowy, z którym powinna liczyć się konkurencja.